Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене при 159 1.9 JTDm (150)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от No_limits_Alfa Покажи съобщение
    Гледахме ги след купуване и колби им слагахме, добре са, само едната не беше вписана, тя е и белязана, ама и като я вписахме в компа, същата работа...
    И колко количество връщат ?
    За Евро 3 знам,че за минута трябва да върне 10мл...12 максимум, за Евро 4 предполагам е същото. Ако греша нека ме поправи някой .

    пс. Ето това е за мен инспекция и почистване на дюзи

    https://www.youtube.com/watch?v=ZdY-_7j9BFQ
    Last edited by undy; d.m.y г., 07:51.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Не помня колко връщаха, но майстора каза че нищо им няма, каза и че тея BOSCH-овите били най-здрави...
      Още не съм сипвал добавка за ДПФ... Обаче за една седмица ходих на Боженци и ми направи само един път проблем и то последния ден, 5 дена поред я карах, пали веднага без проблем, последния ден запали по-трудно и излезе бял пушек... Сякаш наистина има нещо с тоя ДПФ...
      Last edited by No_limits_Alfa; d.m.y г., 15:33.
      Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

      Comment


      • #18
        Потвърждавам ,че след премахване на ДПФ паленето сутрин е по-добре от преди.

        Comment


        • #19
          Здравейте, след цял изгорен резервоар с добавка за чистене на ДПФ, и смяна на акумулатор от 74 AH на 80 AH, първото палене стана една идея по-добре, притрисането си остана същото. Останаха 2 възможности - ГНП (както каза един майстор, няма налягане в горивото) или Вихрови клапи... или и двете...
          Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

          Comment


          • #20
            Диагностика правена ли е и какво налягане показва на горивото
            Last edited by Alfa tuner; d.m.y г., 00:03.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

            Comment


            • #21
              Диагностика е правена, но за налягане в горивото нищо не е излизало, явно не е била правилната програма. Не знам с каква я закачахме... Явно трябва да отида при някой с МЕС или направо в Ауто Италия, те там знаят с какво да я закачът...
              Предния път я закарах при въпросния майстор за да ми види стартера, и като отидох след 2 дена, понеже имаше 5 коли пред мен, той ми каза: момче нищо му няма на стартера, според мен колата ти "губи налягането в горивото", но аз това не мога да го оправя... Не го знам закачал ли я е и с какво или само предполага...
              Ще я закача и ще пиша какво е станало...
              Другия вариант остават тея вихрови клапи, от които доста хора се оплакват и ги махат. Или трябвало да се раздвижват...
              Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

              Comment


              • #22
                Колега отивай в някой от форумните сервизи ,а в авто италия не ходи защото само ще ти вземат парите
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                Comment


                • #23
                  Хипотетично, как вихровите клапи влияят на паленето? Според мен не е в това проблема. Това не значи че не трябва да ги махнеш, защото се чупят и става мазало след това.
                  Щом е изпушила бяло, това значи че има неизгоряла нафта, която е влязла в цилиндъра (примерно от изтърваща дюза ). На теория ако имаш такива дюзи в първия момент докато дойде налягането от помпата горивото е неравномерно и ще притресе докато запали. Друг виновник за проблема може да е също регулатора за налягане, ако дава големи отклонения. Общо взето ти трябва една добра диагностика да се видят как са наляганията на помпата, дюзите дали имат големи корекции, % на регулатора и т.н.

                  Пс Само разсъждавам логично, не казвам че е правилно това което мисля.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Е проблема с тея вихрови клапи бил, че някои оставали полузатворени и от там първото палене било трудно, а после се оправяло... Както при мен! Затова трябвало да се отварят и раздвижват.
                    Като чуя "дюзи" и ми става лошо...
                    Виж тоя "регулатор на налягането" е ново 20, и той трябва да се провери, мерси.
                    Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

                    Comment


                    • #25
                      Самите клапи са хванати с обща рейка и няма как някоя да остане полуотворена, или всички или нито една. Рейката се вижда отгоре като погледнеш. Все пак те не затварят колектора напълно, а само част от него (~около 30% примерно). Махай ги така или иначе, но ме съмнява проблема да се оправи.

                      Пс Би ли споделил как точно палиш колата, с натиснат съединител или не? Пробвай като дадеш контакт да изчакаш помпата в резервоара да спре, почти едновременно изгасят и чековете по километража (около 3-4-5 секунди след контакта), натискаш съединителя и палиш. Разлика?
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Колата я паля с натиснат съединител и спирачка, и имам чувството, че като натисна копчето по-силно и пали по-добре... (Даже и спуках копчето и се чудя сигурно ако звънна за обява за части никой няма да ми продаде само копчето, а цялата конзола...) Обаче става така, сутринта върти 5,6 секунди и пали и притриса (бие също така в педалите, все едно някой ме рита в краката...), излиза бял пушек от ауспуха, и след като карам и загрее, от там нататък целия ден пали от раз без нищо... Даже и не чакам да изгаснат лампите на километража, вкарвам ключа, настъпвам съединителя и спирачката, натискам копчето, бръм и тръгвам... Само че ей това палене като е студена... Как ли не съм пробвал, чакал съм да спра да чувам помпата и пак пали зле и бие в педалите... Пробвал съм, давам на контакт, чакам 10 секунди да спра да чувам помпата, след това вадя ключа и веднага го вкарвам пак и натискам копчето - тогава пали по-бързо, но пак излиза бял пушек и бие в краката...
                        Алфа Ромео 159 SW, 1.9 JTDm (150)

                        Comment


                        • #27
                          Ами да беше казал, че по-рано че търсиш:

                          https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_f...lter+&_sacat=0


                          Акумулатора ти нов ли е и с колко ампера начален ток е?

                          Може и от свещи да е.

                          Но според мен ако не е от акумулатор има вероятност да е от недобре зацепен ремък.Имаше и такъв случай на купена 159-ка която палела трудно и след смяна на ремъци се оправила.А проблемът бил, че не била зацепена както трябва и колегата решил като ще презацепва направо да смени ремъка с нов.

                          Има оплаквания във форума, че след като застудее трудно палела 159-ката и след премахване на вихрови клапи това било "излекувано" - потърси и ще ги намериш тези теми и постове.

                          Възможно е и от недобри връзки на кабелите да е.

                          Веднъж като запали двигателя загрява и след това пали по-лесно.


                          П.П. Ама голямо натискане е паднало ...
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment

                          Working...
                          X